09368937510 09123678295

پرسش های متداول

پرسش های متداول

* چرا گوشی طرح انقدر ارزان است؟ منظور از گوشی طرح اصل چیست؟
این نوع گوشی ها شباهت بسیار زیادی از نظر نرم افزاری و سخت افزاری به گوشی های اصل برندهای معروف دارند. در واقع این گوشی ها ساخت خود شرکت مربوط به آن برند نیستند و اکثراً تولید کشور چین می باشند. اصلی ترین مزیت خرید این گوشی ها, قیمت بسیار پایین آنهاست. شما می توانید یک گوشی را ۸۰ درصد ارزانتر از گوشی اصل صاحب شوید. شباهت این گوشی ها به گوشی های اصل به صورتی است که اگر آن را به دوست و همکارتان نشان دهید متوجه غیر اصل بودن آن نمی شود!!

از نظر کیفیت و زمان کارکرد نیز این گوشی ها حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد کیفیت گوشی اصل را دارا می باشند. ضمنا این گوشی ها کاملاً نو و سالم هستند و ارزان بودن گوشی نباید این تصور را ایجاد کند که دست دوم یا خراب هستند.

——————————————————————————–

* نحوه ارسال :

ارسال از تهران بین 2-5 روزه از طریق پست انجام میشه

* آیا این امکان هست که ابتدا محصول را ببینم و بعد خرید کنم؟ آیا امکان خرید حضوری هست؟

خیر این امکان به دلایلی وجود ندارد از قبیل اینکه در صورتی که ما گوشی را برای شما ارسال کنیم و نپسندید می بایست هزینه پست را متقبل شویم بدون اینکه خرید و فروشی انجام شده باشد.

امکان خرید حضوری نیز فراهم نیست و فروش ما فقط به صورت پستی و پیکی است؛ به این علت که محل ما انبار نگه داری گوشی هاست، نه مغازه و محلی برای فروش حضوری موبایل.

——————————————————————————–

* آیا محصولات دارای گارانتی هستند؟ اگر گوشی طرح اصلی خرابی داشت چه کار کنم؟

خیر محصولات فاقد گارانتی می باشند ولی برای آنها2 روز مهلت تست در نظر گرفته ایم؛ به این ترتیب که اگر بعد از تحویل گرفتن از مامور محترم پست, متوجه اشکال یا خرابی در گوشی شدید تا 2 روز فرصت دارید به ما گزارش دهید و ما آن را برای شما تعویض خواهیم کرد. البته بهتر این است که ابتدا خودتان در محل، گوشی را به تعمیرگاه مخصوص موبایل برده و متوجه عیب آن شوید. درصورتی که تشخیص دادند گوشی عیب جدی دارد، آن را به آدرس ما بفرستید و پس از ارسال نیز صبور باشید. چون معمولا کار گوشی های برگشتی قدری طول می کشد. (تا گوشی به دست ما برسد و ما آن را بررسی کنیم و بعد آن را ارسال کنیم؛ خود بخود زمان زیادی طول خواهد کشید.)

——————————————————————————–

* چرا امکانات گوشی ها با امکانات گوشی اصل تفاوت دارد؟ چرا از یک گوشی چند قیمت مختلف دارید؟

همان طور که عرض شد این گوشی ها ساخت شرکت های دیگری هستند و بنابراین نباید انتظار داشته باشید تمام امکانات گوشی های اصل را داشته باشند. ضمن اینکه در مقابل در بعضی موارد امکاناتی دارند که گوشی های اصل هم ندارند مانند چند سیم کارته بودن و…

اما اینکه چرا از یک گوشی مثلا آیفون ۴ چند قیمت وجود دارد به خاطر امکانات متفاوت آنهاست. بنابراین مطمئناً آیفون ۴ که با قیمت ۳0۰ هزار تومان به فروش می رسد امکانات بیشتری نسبت به آیفون ۴ با قیمت ۱۷۰ هزار تومان دارد.

——————————————————————————–

* آیا گوشی ها امکانات بیشتری نسبت به آن چیزی که در سایت وارد شده, دارند؟

در موارد جزئی بله. امکانات ریزتر ممکن است در توضیحات محصول نیامده باشد ولی امکانات اصلی همان است که در سایت مشاهده می کنید.
ضمنا باید توجه داشته باشید گاهی اوقات پیش می آید که گوشی خریداری شده توسط مشتری اندک تفاوتی با مشخصات داخل سایت دارد. این نکته را همین جا تذکر می دهیم که خدای نکرده این تصور برای مشتری پدید نیاید که ما قصد فریب او را داشته ایم. ببینید ساختار تولید این گوشی ها با گوشی های اصل تفاوت دارد. شما مشخصات گوشی های اصل را می توانید در همه جای دنیا به طور ثابت، یکسان و مشخص ببینید؛ مثلا زمانی که در سایت گوشی اصل، مشخصاتی را برای مدل مدنظرتان می بینید، مطمئن هستید روزی که این گوشی وارد ایران می شود، تمام آن مشخصات را دارا می باشد؛ اما روند گوشی های طرح اصل به این شکل نیست. چون گاهی اوقات این گوشی ها با گزینه های متفاوت تولید می شود؛ البته تا ۹۵ درصد مشخصات این گوشی ها نیز همواره ثابت است ولی موارد جزئی نیز پیش می آید که دو عدد گوشی با یک برند و قیمت، در برخی مشخصات با هم تفاوت دارند. بنابراین این تصور نباید پیش بیاید که ما مشخصات جعلی در سایت قرار داده ایم. البته همانطور که ذکر شد این تفاوت درحد جزئی و موردی است ولی ذکر این نکته لازم بود تا بعدها مشکلی پیش نیاید.

——————————————————————————–

* چرا در بعضی از سایت ها بعضی از گوشی ها قیمت های پایین تری نسبت به شما دارند؟

توجه داشته باشید که از گوشی های طرح اصل چندین مدل مختلف تولید می شود. بین بعضی از گوشی ها تفاوت قیمت بسیار زیادی وجود دارد. اسم یکسان گوشی ها نباید این تصور را ایجاد کند که این دو دقیقا, یک گوشی و ساخت یک شرکت و دارای کیفیت یکسان هستند. سعی ما بر این است که بین گوشی های موجود گوشی های باکیفیت را در سایت برای فروش و عرضه قرار بدهیم حتی اگر قیمت آن بیشتر از گوشی بی کیفیت باشد. به عنوان مثال ممکن است گلکسی نوت طرح اصل با قیمت ۱۵۰ تومان هم در بازار موجود باشد ولی به علت کیفیت پایین ساخت آن, ما گوشی گلکسی نوت ۲۸۰ تومانی را در سایت قرار داده ایم.

——————————————————————————–

* کدام گوشی ها اندروید دارند؟

اکثر گوشی های سایت فقط سیستم عامل جاوا را دارا می باشند. گوشی های اندرویدی را در اینجا می توانید ببینید.

——————————————————————————–

* آیا گوشی ها منوی فارسی دارند؟ آیا گوشی ها بسته بندی و جعبه دارند؟

بله, عموماً گوشی های سایت منوی فارسی دارند و فارسی را هم ساپورت می کنند. همچنین تمام گوشی ها دارای جعبه شکیل و زیبا و بسته بندی مناسب می باشند.

——————————————————————————–

* آیا عکس ها مربوط به گوشی های شماست؟

خیر عکس هایی که در سایت زده شده مربوط به گوشی های اصل هست نه گوشی های طرح اصل.

——————————————————————————–

* چرا رنگ دلخواه من را ارسال نکردید؟

باید توجه داشته باشید اولا گوشی ها این طور نیست که به تعداد رنگ های مختلف تولید شده باشد. مثلاَ از بعضی گوشی ها تنها رنگ سفید و مشکی تولید می شود و نباید انتظار رنگ های دیگر را داشت؛ و ثانیا ما رنگی که درحال حاضر موجود داشته باشیم را ارسال می کنیم. مثلا درست است که گوشی نوکیا n9  در ۳ رنگ تولید می شود اما ممکن است در شرایطی ما تنها رنگ مشکی آن را موجود داشته باشیم؛ بنابراین اگر مشتری گرامی رنگ دیگری را در توضیحات اعلام کرده باشد ما تنها قادر به ارسال رنگ مشکی خواهیم بود و می بایست به این نکته توجه شود که انبار ما مرتباَ از گوشی های مختلف پر و خالی می شود و این طور نیست که ما همیشه از تمام گوشی ها و با تنوع رنگی کامل، موجودی داشته باشیم.

——————————————————————————–

* آیا گوشی ها منوی فارسی دارند؟ آیا گوشی ها بسته بندی و جعبه دارند؟

بله, عموماً گوشی های سایت منوی فارسی دارند و فارسی را هم ساپورت می کنند. همچنین تمام گوشی ها دارای جعبه شکیل و زیبا و بسته بندی مناسب می باشند.

——————————————————————————–

* آیا تبلت ها هم غیر اصل هستند؟

خیر, طرح اصل بودن فقط در مورد گوشی ها صدق می کند. تبلت ها کاملاً اصل هستند.

——————————————————————————–

* چرا نمی توانم سایت را به درستی ببینم؟

احتمالا شما از یک مرورگر قدیمی و یا ناکارآمد استفاده می کنید. کار کردن با اینترنت اکسپلورر را برای همیشه فراموش کنید و مرورگر فایرفاکس را همین حالا از اینجا دانلود کنید و از این به بعد تمام سایت ها را به بهترین شکل ممکن مشاهده نمایید.

——————————————————————————–

* چه طور می توانم سفارش خرید بدهم؟
در سایت موبایل سناتور چهار نوع ثبت سفارش وجود دارد: خرید پستی, خرید نقدی (ثبت فیش واریزی), خرید با پرداخت آنلاین, ارسال پیکی

در روش اول (خرید پستی) شما روی آیکون “خرید پستی” درج شده کنار محصول یا پایین صفحه توضیحات محصول, کلیک می کنید و پس از انتخاب استان و شهر محل سکونتتان و مشخص نمودن نوع ارسال بسته (سفارشی یا پیشتاز) سایر مشخصات خود را وارد می کنید و روی دکمه “ثبت نهایی سفارش” کلیک می کنید. خرید پایان پذیرفته و شما می بایست شناسه سفارش و شماره رهگیری پستی خود را جهت پیگیری های بعدی یادداشت نمایید. در این روش پست بسته سفارشی را به درب منزل شما آورده و از شما پول سفارش را طلب می کند.

در روش دوم و سوم و چهارم , شما می بایست ابتدا بر روی “پرداخت آنلاین یا ارسال پیکی” کلیک کنید. در این صورت وارد صفحه ای خواهید شد که از شما مشخصاتتان را طلب می کند. بعد از نوشتن مشخصات در کادر پایین روی عنوان “روش پرداخت” کلیک کنید و مشخص کنید دوست دارید سفارشتان را توسط درگاه اینترنتی آنلاین پرداخت کنید (خرید پرداخت آنلاین) و یا توسط خودپرداز و بانک به حساب ما پول واریز کرده اید و قصد دارید شماره فیش واریزی را به اطلاع ما برسانید (خرید نقدی) و یا اینکه در شهرهای تهران و کرج زندگی می کنید و تمایل دارید ما سفارش شما را توسط پیک موتوری ارسال کنیم (ارسال پیکی).

——————————————————————————–

* چگونه می توانم سفارش خود را پیگیری کنم؟
در سایت ارزان موبایل سه نوع پیگیری سفارش داریم:
۱- اگر می خواهید از وضعیت معلق بودن یا ارسال شدن سفارش خود که با روش خرید پستی ثبت شده است اطمینان حاصل کنید روی اینجا کلیک کنید و شماره رهگیری سفارش خود را وارد نمائید.
۲- اگر از یکی از روش های خرید آنلاین و نقدی و پیکی استفاده کرده اید شماره پیگیری خود را در کادر مخصوصی که در سمت راست سایت وجود دارد وارد نمایید و از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.
۳- اگر می خواهید بعد از ارسال سفارشتان, وضعیت آن را در شرکت پست پیگیری کنید و از شهری که بسته شما هم اکنون در آن قرار دارد, مطلع شوید روی اینجا کلیک کنید و این بار شماره رهگیری پستی را وارد کنید.

——————————————————————————–

* خرید پستی یا خرید نقدی (یا پرداخت آنلاین)؟
ما به شما خرید نقدی و پرداخت آنلاین را پیشنهاد می کنیم. این دو روش هم برای خریدار و هم برای فروشنده به صرفه تر است. مزایای این دو روش برای خریدار این است که محصول را با ۵ درصد تخفیف دریافت می کند؛ همچنین ارسال در این روش ها رایگان است و هیچ هزینه ای بابت پیک یا پست از مشتری طلب نمی شود. مزیت دیگر این است که سفارش مشتری با سرعت بیشتری بدستش می رسد. اگر در تهران ساکن باشد توسط پیک در همان روز بسته را دریافت می کند و اگر در سایر شهرها زندگی می کند به خاطر اینکه بسته خارج از سیستم خرید و فروش اینترنتی ارسال می شود زودتر به دست مشتری می رسد.

——————————————————————————–

* سفارش چه زمانی به دست من می رسد؟
اگر به صورت نقدی یا پرداخت آنلاین از ما خرید کنید سفارش زودتر به دست شما می رسد. ولی در سفارشات خرید پستی طبق تجربه ما, سفارشات با پست پیشتاز از ۳ تا ۸ روز و با پست سفارشی بیشتر از این مقدار طول می کشد تا به دست شما برسد.

——————————————————————————–

* آیا هزینه پست بر عهده خریدار است؟
در خرید پستی بله, طبق روال سیستم های پستی کشور و فروشگاه های اینترنتی, خریدار می بایست علاوه بر هزینه محصول, هزینه پستی را نیز بپردازد. اما اگر به صورت نقدی یا پرداخت آنلاین از ما خرید کنید هزینه پست را از شما دریافت نمی کنیم و گوشی را به صورت رایگان برایتان ارسال خواهیم کرد.

——————————————————————————–

* آیا امکان تخفیف دادن وجود دارد؟
در خرید پستی خیر؛ به علت اینکه چنین امکانی در سیستم نرم افزاری ایران مارکت سنتر تعریف نشده است ولی در خرید نقدی شما می توانید محصولات ما را با ۵ درصد تخفیف صاحب شوید.

——————————————————————————–

* اگر از خریدم منصرف شدم چه کار باید بکنم؟
فقط تا ۲۴ ساعت بعد از ثبت سفارش فرصت دارید از خرید خود انصراف بدهید. در صورتی که بعد از این مدت سفارش ارسال شد ملزم به پرداخت خسارت هستید.

در سفارشات پستی برای انصراف از خرید روی اینجا کلیک کنید و شناسه سفارش و مشخصات خودتان را وارد کنید و برای انصراف سفارشات ثبت شده با روش های دیگر با ما تماس بگیرید.

 

 

درباره فروشگاه موبایل سناتور

فروشگاه اینترنتی موبایل سناتور از اسفندماه سال 1392 فعالیت خود را در زمینه قیمت ، خرید و فروش گوشی  و لوازم جانبی و ساعت هوشمند از بهترین جنس موجود در بازار آغاز نموده است.

موبایل سناتور برای انواع محصولات  با ارائه 7 روز مهلت تست و تعویض از زمان دریافت محصول توسط مشتری برای تمامی گوشی های ارائه شده بر روی فروشگاه اینترنتی قرار داده است که درصورت دیدن هرگونه ایرادی با هماهنگی با شماره تماس های ما ، نسبت به تعویض کالا اقدام نمایید.

موبایل سناتور هیچ پیج اینستگرامی درحال حاضر ندارد و سفارش گیری در سایت صورت میگیرد.

چرا به موبایل سناتور عرضه کننده گوشی برندهای معتبر و با کیفیت اعتماد کنیم ؟

موبایل سناتور یک سایت رسمی می باشد با شرکت پست قرارداد فعال و سیستم پرداخت درب محل دارد و همچنین دارای گواهی نامه های معتبر ( نماد اعتناد الکترونیک و نماد ساماندهی از وزارت ارشاد و درگاه پرداخت ایمن بانک ملی ، تجارت و صادرات و …) می باشد