09368937510 09123678295

پیگیری سفارش و اعلام مشکل

نحوه پیگیری سفارشات و نحوه اعلام مشکل در محصول خریداری شده

 

با سلام خدمت مشتریان محترم

1- جهت پیگیری سفارشات ثبت شده پرداخت آنلاین یا سفارشات پرداخت درب محل (که پیش پرداخت واریز نمودید) ۲۴ ساعت بعد از ثبت سفارش ، نام و نام خانوادگی و شهرتان را به شماره تماس 09368937510 پشتیبانی سایت پیامک  یا واتس اپ کنید تا کد رهگیری پستی سفارش برای شما ارسال کنیم.

 

2- در صورت داشتن ایراد و یا مشکل در محصول دریافتی : مشکل خود را به شماره تماس 09368937510 پشتیبانی سایت پیامک کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شده و نسبت به عودت محصول به فروشگاه به آدرس زیر اقدام نمایید. محصولات دکمه ای ساده ۳روز کامل مهلت تست سلامت دارند و درصورت خرابی و مشکل به ادرس فروشگاه پست میکنید و فروشگاه نسبت به تعویض آن اقدام خواهد کرد .

موفق و پیروز باشید.

آدرس : تهران شهرقدس بلوار انقلاب پلاک ۳۴ موبایل سناتور نوری

09368937510

09123678295

فقط در صورت خرابی و داشتند مشکل در محصولات در سریعترین زمان برای ادرس فروشگاه پست شود .و علت مشکل و یا خرابی داخل برگه ای همراه محصول پست نمایید .

درباره فروشگاه موبایل سناتور

فروشگاه اینترنتی موبایل سناتور از اسفندماه سال 1392 فعالیت خود را در زمینه قیمت ، خرید و فروش گوشی  و لوازم جانبی و ساعت هوشمند از بهترین جنس موجود در بازار آغاز نموده است.

موبایل سناتور برای انواع محصولات  با ارائه 7 روز مهلت تست و تعویض از زمان دریافت محصول توسط مشتری برای تمامی گوشی های ارائه شده بر روی فروشگاه اینترنتی قرار داده است که درصورت دیدن هرگونه ایرادی با هماهنگی با شماره تماس های ما ، نسبت به تعویض کالا اقدام نمایید.

موبایل سناتور هیچ پیج اینستگرامی درحال حاضر ندارد و سفارش گیری در سایت صورت میگیرد.

چرا به موبایل سناتور عرضه کننده گوشی برندهای معتبر و با کیفیت اعتماد کنیم ؟

موبایل سناتور یک سایت رسمی می باشد با شرکت پست قرارداد فعال و سیستم پرداخت درب محل دارد و همچنین دارای گواهی نامه های معتبر ( نماد اعتناد الکترونیک و نماد ساماندهی از وزارت ارشاد و درگاه پرداخت ایمن بانک ملی ، تجارت و صادرات و …) می باشد