09368937510 09123678295

با دو میلیون تومان چه گوشی بخرم ؟

سوال بسیار جالب اینکه با دو میلیون تومان چه گوشی بخرم زیاد از فروشندگان موبایل پرسیده می شود .

پاسخ این سوال رو می توان با محصولات موجود در بازار موبایل به خوبی بررسی نمود تا به نتیجه مناسبی جهت خرید گوشی با کیفیت خوب و قیمتی مناسب رسید .

فروشگاه موبایل سناتور با عرضه گوشی طرح به صورت آنلاین و معرفی کالا ها با قیمت های مناسب این انتخاب رو برای خریداران گوشی زیر قیمت دو میلیون تومان فراهم کرده است.

گوشی های طرح اصلی برندهای سامسونگ و آیفون از مدل های روز بازار تولید و با یک دهم قیمت اصلی تولید شده اند . دارای قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی در سایت به فروش میرسند.

از جمله این مدل ها به مدل های زیر می توان اشاره کرد :

ایفون ۱۱ پرو مکس

آیفون 11 پرو مکس طرح اصلی

سامسونگ s10 پلاس طرح اصلی

این دو محصول هم از نظر کیفیت دارای با کیفیت ترین گوشی های طرح در بازار هستند و هم قیمت بسیار مناسبی دارند.

خرید گوشی طرح از طریق خرید اینترنتی با مهلت تست یک هفته و خدمات پشتیبانی موبایل سناتور کار را برای تمام مشتریان در نقاط مختلف کشور راحت و آسون کرده است.

بهترین گوشی موبایل ۲۰۱۹ با قیمت تا دو میلیون تومان برای خرید را در سایت موبایل سناتور جستجو نمایید. تولیدات سامسونگ ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ ، گوشی های نوکیا ، جدیدترین گوشی های اپل در فروشگاه موبایل سناتور قابل سفارش و خرید می باشند.

نظرات شما

درباره فروشگاه موبایل سناتور

فروشگاه اینترنتی موبایل سناتور از اسفندماه سال 1392 فعالیت خود را در زمینه قیمت ، خرید و فروش گوشی  و لوازم جانبی و ساعت هوشمند از بهترین جنس موجود در بازار آغاز نموده است.

موبایل سناتور برای انواع محصولات  با ارائه 7 روز مهلت تست و تعویض از زمان دریافت محصول توسط مشتری برای تمامی گوشی های ارائه شده بر روی فروشگاه اینترنتی قرار داده است که درصورت دیدن هرگونه ایرادی با هماهنگی با شماره تماس های ما ، نسبت به تعویض کالا اقدام نمایید.

موبایل سناتور هیچ پیج اینستگرامی درحال حاضر ندارد و سفارش گیری در سایت صورت میگیرد.

چرا به موبایل سناتور عرضه کننده گوشی برندهای معتبر و با کیفیت اعتماد کنیم ؟

موبایل سناتور یک سایت رسمی می باشد با شرکت پست قرارداد فعال و سیستم پرداخت درب محل دارد و همچنین دارای گواهی نامه های معتبر ( نماد اعتناد الکترونیک و نماد ساماندهی از وزارت ارشاد و درگاه پرداخت ایمن بانک ملی ، تجارت و صادرات و …) می باشد